hatar att inte ha någon data :(

Hej!

Mycket har hänt på denna vecka, jag och älskade natalie har
tagit tummen ur röven och börjat röra på oss thihi^^

Söndag: 1h cyckling :) 30min Promenad+ mag/rump övningar+ lite spring
Lördag: 30 min promenad
Måndag: 45min gående + mag/rump övningar
Tisdag: 1h promenad med hunden
Onsdag: Gå på stan, zumba på korpen, och uppvärminig på gymet.
Torsdag:.....
Och vidare då.

Sen ska jag och natalie dra ner på kakor, läsk och godis. Sen ska
jag kolla på något på hälsa affären om det finns något bra för
förbränningen och så. Så det går ännu fortare. Jag har en dröm vikt som ja vill gå ner till.
Vill Ha smalare mage, av med kärlekshandtagen, slima låren, rumpan, och armarna :)

Hoppas på att detta ska gå :)

Sen en sak som har hänt jag har varit på the studio i gbg och fotat mig.
Man blev chockad hur fin man är asså :O Kommer lite bilder här.









Finns mer bilder på min facebook : Elin Backlund

// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0