Morgon för andra gången :P

Hej :P

Nu har jag vaknat för andra gången idag, förut var det
för att jag skulle till Lidköping och söka jobb. Men det blev inställt p.g.a
regn. För kan ej söka jobb som en blöt katt. Så det blev att ta min lilla katt och
gå och lägga sig igen :) skönt.

Igår var jag, malin, carro hos frissan i 4,5 timme. Det var segt och man blev
hungrig och trött. Men man blev jätte nöjd. Iallfall jag för jag fick exakt så
jag ville ha. Det kommer bilder här nedanför. på befor and after :) kanske
en och annan på mina två älsklingar med, carro och malin <3<3

Mamma kom in springande nu och har fått tag i en hovslagare äntligen.
Thihi^^ så vi ska åka till Ö&B och fixa lite saker till stallet, för vi måste ha borstar
och sånt. Sen efter det så blir det att jobba på hemtjästen i Kvänum.

Sen måste jag söka jobb en annan dag så jag har jobb i efter augusti med.
Jaja nu ska vi dra till skara och efter det då blir det att åka till jobbet i
Kvänum på hemtjästen slutar halv 10.

Befor :)

After :D



Så här gick det till :) slingor ur en hätta :)



Blekmedel :)



Carro <3 :)

Malin när hon var klar :)



Jag när jag kom hem efter allt när jag fixat mig :)

Tror ej ni ser så bra på bilderna var skillnaden är men förut var jag blond
nu är jag liksom bimbo blond vit typ hehe^^ Jag tackar Salong Marica i Vara
för att dom fixade så allt blev exakt så jag ville ha det :)

//ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0