shiiit vilken morgon :O

hjälp idag mår man lite dåligt pga av lite för mkt att
dricka igår. haha, men man hade det riktigt roligt faktiskt.
För det börja ju med att anton vägrade göra något och ja va
hungrig så JAG fick gå SJÄLV. Och då skickade ja iväg några sms
och det slutade med att ja kom på fest :D och blev bjuden på lite öl.
Och vi tjötade och sen blev det att gå ner till stan. Då träffade ja min kompis
sara från skara riktigt najs.
Men då att inte anton har en huvudvärks tablett :(
idag blir det att prov jobba på bella bistro sen vet ja ej.
Kanske någon fest iigen :D hoppas hoppas :D man har ju såå roligt.
Jo en jätte kul sak som hände igår. Jo pontus och hans polare och jag va
på väg till campingen och då skulle vi gå över ett staket och ja missade det
och höll på att ramla och slå mig. Men som tur fans Christian pontus
kompis där och tog mig. Men shiiit va ont jag har i benet idag går knappt att
böja. hahaha men men sånt som händer.
Nu ska ja nog bara ta det lungt tills ja ska fixa mig :D ha det bra så länge
puss puss <3<3

// ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0