Jäkla datorer

Asså jag hatar att inte ha en data hemma som funkar
eller en som man får sitta brevid :O det går verkligen ej
att skriva då :O.

Saker som händer under dessa dagar är att man har märkt
vilka som finns för en när man behöver dom.
JAg har avrit och shoppat med mamma och malin det va
så kul. Jag skulle bara köpt för mitt prov jobb jag ska
var på imrogon kl 10. På mangos i Skara :D
det va verkligen jätte fint ställe och hoppas på att jag lyckas.
Sen har jag självklart varit och sökt massa jobb men det e svårt :O

Bilder på mig + kläder kommer sen. :) eftersom detta ej är min data
har jag ej med mig min sladd så kan ej lägga över.
Men ja käpte massa på rean nu hehe man hittar mycket snyggt.
Sen vill ja shoppa mer :D

Idag så har jag jobbat det har ja mer eller mindre gjort hela tiden :P
tar på en vekligen, sen har jag solat och avrit med min syster och cyklat i ca 2 mil.
Va tvungen att rensa tankarna typ :P och det behövdes. För man tänker mycket
och kommer fram till många bra saker.
Sen har vi ingen tv med kanaler här bara wii. OCh datan då så får väl se.

Men nu har ja inget kul att skriva. Får skriva om dagen imorgon :) pöss

Sov så gott allihoppa :D va rädd om er ^^



// ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0