Hos kompisen :P^^

Hej :)

Sitter här brevid äkligt lata anton som vägrar göra något
så jag får spader på han :O
HAN har bara suttit vid datan och kollat bilar, haha.

Men skit i han nu :) har prov jobbat idag.
det heter Bella bistro ligger i lidköping. Det var roligt.
men i början fanns det inte så mycket att göra. Men sen kom det fler
männsikor så då va det roligare. Fick jobba över ca 20 min.

sen har ja träffat mitt ex pontus och hans kompisar. Sen kom
timmy mitt ex med mitt smink som ja glömt hos han efter dom
varit på fest. så det va skönt.
Sen va ja inne på h&m och köpte en pincett, ögonskugga, foundation,
ögon pensel. m.m.

sen har ja solat också det är sååå skönt verkligen. Så ja börjar bli
riktigt brun :D sååå happpy :D

Idag blir det väl att se tv och tjöta på anton så han kan göra något.
haha^^.. Puss så länge<3

// ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0