Hej :D

Nu har ja tillgång till datan igen :P^^ då ska jag berätta om gårdagen :)
Det gick bra, mer än att det va stressigt och varmt. Jag råkade tappa potatis ( tack vare kunder)
thihi^^ sen tappade jag en sprite på borde. Sååå pinsamt :O
Men det va så roligt och jag råkade även gå på bert karlsson :D ahhahahha
sen uppträdde timotej barnen bara älskade dom :D<3

Sen var det allsång och alla sjöng och stodd upp så det var svårt att komma förbi.
för det var så mycket folk där. Men det va jättte jätte roligt verkligen.
Så ska åka ditt snart igen och prata om hur det gick och så. Hoppas dom gillade mig.

Nästa vecka på fredag och lördag ska jag prov jobba på förre detta madonna :)
Det ska också bli roligt. På fredag börjar jag klockan 12 så det blir sov morgon :)

NU fick jag låna carros tele så jag kan lägga upp massa bilder thihi^^
Men nu ska jag äta och sitta här vid datan. Pöss



En av få bilder jag ler på faktiskt ^^



MY hair <3<3



Outfit på Mangos :O jake gillade mina blommor ;D



Thihi^^ har solat en massa nu så börjar bli mer brun :DxD



Blommorna :D



Shiiiiiiiittt :O sååå snygga bilar i skara :O daaaaiiiim ^^

// ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0