hej alla söta människor :)

hej :)

Sitter i min kompis antons soffa och kollar på tv :)
jag dricker lite sprite medans anton e fet och dricker öl :P

Jag har jobbat idag och efter jobbat så hämtade anton mig,
och jag har solat och varit på Ö&b för ja va tvungen att ha en sak :P

Andledning till att jag ej skrivit på evigheter är för jag ej har någon
data. och jag får ej låna pappas. Det suger för ja vill ju skriva hela
tiden ju:(
Men ja har sagt till mamma att ja vill ha en bärbar data, för jag har inte
fått min student present än. Så hoppas på detta så man kan uppdatera
saker. Och lägga upp bilder etc.

Imorgon så ska jag prov jobba på gamla madonna här i Lidköping. Hoppas
på att det går bra. :)
Sen ska ja även köpa en svart ögonskugga, en pincett till ögonbrynen^^

Jag och natalie på mitt jobb bestämt att vi ska kolla på bio :D jippi
Hon e så snäll och hon e kul. Tur att det finns yngre folk på jobbet som
förstår min slags humor haha ^^  Men nu ska jag och anton se tv, sen så
ska ja sitta här vid datan :)
så ni får sova så sött <3<3 pöss



När ja va inne på någon slags wanna be ICA så va det en kille som
såg exakt ut som Taylor grrr ;D hoooot boy :)



Får bli en gamla bild så länge :)

// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0