^^

Hej :P

Igår så prov jobbade ja på bella bistro, jag fick jobba över 1 timme.
Men det va riktigt kul igår, för det va alá carte och sånt. Sen va det mycket folk
och fint väder och sånt. Det som va irriterande var att det va massa getingar
ute, på ute serveringen.
Sen när ja slutade tog ja bussen till min syster yster :) När ja kom hit, så
pratade ja lite och sen gick ja till solariumet som är typ nedanför 3 min här ifrån.
Funderar ifall ja ska sola idag med :D
Jaja, igår så var jag och alexandra med sara och kim hennes kompisar
vi drack lite vin ( inte alexandra ) p.g.a hennes bebis :)
Men men , sen körde vi saning eller konsekvens. Skiiiit kul verkligen :)
Fick göra lite saker och svara på några frågor :)
Sen gick vi ner för att möta en annan kompis. Sen skilldes vi åt. Jag och
alexandra och bebisen gick hem till henne för att se tv och äta godis :)
Sexiga "Blade" filmen var. Shiiiit vilka muskler han har :O

Idag blir de att kolla på bingolotto ihop med sara och alexandra.
Det kan vara kul det med :)
Kanske skriver ikväll med. Annars kan det ta ett tag eftersom ja ej har
tillgång till data hemma :(.. men men hörs sen. Puss<3<3



Syrran och hennes bebis :) Lilla Matteus <3<3



Filmen vi såg den va fett bra :D

// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0