Dagen :O

Idag har jag prov jobbat första dagen på mangos i skara.
Det gick bra och det va roligt och träffade nya människor, Jag serverade med en
tjej som heter therese och en kille som heter jacke tror jag det va :O shiiit
glömt får kolla det imorrn så det blir rätt haha. Jag serverade och fixa lite
annat så som kassan och telen. Imorrn ska jag ditt också och göra alá carte
och sånt. Men det var kul, sen så när jag slutade åkte ja till sassa och åt lite mat
sen vidare till Lidköping för att söka jobb, många av cheferna var ej där så
skulle komma tillbaka. Men på förra Madonna som bytt ägare så ville han att jag
skulle komma den 13-14 nästa vecka och prov jobba :D fatta jag är glad.
Har köpt lite snacks och hoppas på en mys kväll ihop med syrran och hennes
kompisar.
Sen träffade ja mitt ex pontus idag emd de va trevligt vi hade mycket att prata
om. Han har blivit så bifff shiiiti :O

Men nu blir de att sitta lite vid datan och så sen mys.. Men ni får sova så gott :d
pösss <3<3





Fått tagit ur denna idag för ja skulle jobba och nu har det läkt igen, men
lika bra det igentligen för ja kan ej ha det när ja jobbar ändå. :P thihi^^

// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0